FEST & BRYLLUPS KOORDINERING

SKAL JEG VÆRE ANSVARLIG FOR KOORDINERINGEN

PÅ SELVE DAGEN?

 

At afholde en større privat fest eller et firmaarrangement, kræver god koordinering på selve dagen.

Der skal dækkes bord, pyntes op ude og inde, tages imod kok, mad, stole, borde, og tusind andre gøremål. Måske er der varer som skal hentes og bringes på selve dagen, måske skal der pyntes op i kirken, være champagne når I kommer ud fra kirken og meget mere...

 

Vil du overlade opgaverne til mig, så sørger jeg for, at du i stedet kan nyde dagen og være der for dine gæster.

 

Jeg sørger for, at alle detajler er på plads, den rette stemning er skabt inden dine, gæster ankomemr til festen. Jeg er "irriterende" praktisk og en god værtinde, jeg tilpasser mig jeres fest og bliver gerne hele aftenen for at sikre mig, at alt går sin rette gang.

 

Jeg er udstyret med et enormt stor planlægger- og korrdineringsgen. Med sans for detajler og æstetik, er jeg den rette til at hjælpe dig/jer med jeres næste fest. 

 

Kontakt mig for en uforpligtende snak, hvor vi sammen kan drøfte jeres behov, ideer og forvetninger.

 

PRAKTISKE OPGAVER

Hvem sørger for alle lokaler er pyntet inde og ude?

Hvem pynter bilen og kirken ved bryllup?

Hvem sikrer den røde tråd?

Hvem dækker bord?

Hvem sørger for at det hele spiller?

 

VÆRTINDE

Hvem tager i mod gæsterne når de ankommer?

Hvem viser gæsterne til deres værelser?

 

 

 

KOORDINERING PÅ DAGEN

Hvem tager i mod kok, mad, musikere m.fl.?

 

 

 

 

 

GET IN TOUCH

Adresse: Ewaldsvej 7 - 8600 Silkeborg (Hos Madselskabet)

Mail: info@flowersbyrikkedue.dk

Telefon nr. +45 22 51 74 48

CVR 39441632

FØLG MED

 

Gå ikke glip af nyheder og masser af inspiration - følg #flowersbyrikkedue på Facebook og Instagram

Copyright © All Rights Reserved